ok.bibl.com.ua Другие Правовые Компьютерные Экономические Астрономические Географические Про туризм Биологические Исторические Медицинские Математические Физические Философские Химические Литературные Бухгалтерские Спортивные Психологичексиедобавить свой файл


Стилі та напрямки в мистецтві. Бароко та класицизм у музиці. Мета
Й. С. Бах. Фуга соль мінор, Тока­та і фуга ре мінор; В. А. Моцарт. "Лакрімоза" з "Реквієму"; Л. Бетховен. Хорова "Ода радості" з фіналу Дев'ятої сим­фонії 41.93kb. 1 стр.

Умови в Додатках 1,2
«Взаєморозуміння І толерантність» оголошено Всеукраїнський конкурс з написання історико-публіцистичних нарисів на тему «Повсякденне життя мого населеного пункту під час окупаційного періоду Другої світової війни» 24.91kb. 1 стр.


Тест Мета: виявити рівень агресивності в поведінці учня Вік учня
Він схильний ві-рити в душевне благородство людини, доброту, справедливість і любов як фактори, які визначають обличчя людства. Але вміння володіти власними емоціями і почуттями нерідко поєднується з недостатністю впевненості в собі 52.97kb. 1 стр.

Пірен М.І. Конфліктологія: Підручник. – К.: Мауп, 2003. – С. 360.) Інструкція
Ви повинні об’єктивно відповісти на запитання стосовно Вашого характеру, звичок, нахилів 80.25kb. 1 стр.

Відповідно до наказу Міністерства освіти України №131 від 03. 04. 98 р. "Про типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 1998/99 навчальний рік", на виконання Закону України "Про освіту" ст. 12 п , ст
На українознавство в початкових класах відводиться 1 година на тиждень за рахунок варіативної складової робочого навчального плану 18.21kb. 1 стр.

Мистецтво безпосередньо пов'язане з життям народу, його культурою
Особистість, якій властиве це ставлення, володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва 67.23kb. 1 стр.

Дорожня карта організації заходів з підготовки та проведення до І-ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з іноземних мов
Всеукраїнських учнівських олімпіад», «Збірник завдань з німецької мови для підготовки до І-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад» 92.19kb. 1 стр.

Питання для захисту індивідуального творчого проекту для вихователів дошкільних навчальних закладів
Використання в навчально-виховному процесі нових педагогічних технологій, передового досвіду 20.69kb. 1 стр.

Чернівецька обласна державна адміністрація головне управління освіти І науки інститут післядипломної педагогічної освіти чернівецької області
«Про підвищення кваліфікації керівних І педагогічних кадрів закладів освіти Чернівецької області при іппочо у 2012 році», просимо Вас надіслати додаток до наказу «Про підсумки проходження курсів підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів у 2011 році в 29.46kb. 1 стр.

Начальникам відділів освіти райдержадміністрацій, відділу освіти Новодністровської міської ради, управління освіти Чернівецької міської ради та Глибоцької, Кельменецької, Сторожинецької райдержадміністрацій
Працівників, затвердженого наказом мону від 06. 10. 2010 р. №930, відповідних наказів гуон з метою підвищення професійної компетентності необхідно відряджати на курси підвищення кваліфікації тільки тих педагогічних працівників 10.53kb. 1 стр.

Начальникам управлінь освіти Чернівецької міської ради, Кельменецької райдержадміністрації, відділів освіти Новодністровської міської ради, райдержадміністрацій
Ома, що участь у І-ІІ етапах Олімпіад є добровільною для учнів загальноосвітніх І професійно-технічних закладів. Категорично забороняється примушувати школярів до участі в олімпіадах з базових дисциплін 11.92kb. 1 стр.

Програма проведення ІІІ етапу олімпіади Реєстрація учасників олімпіади 25. 02. 2012
Розміщення учасників в аудиторіях (аудиторії розподілено відповідно до кількості учнів у класі) 65.38kb. 1 стр.

Дорожня карта проведення ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії
Розміщення учасників в аудиторіях (аудиторії визначено відповідно до кількості учасників на паралелі) 62.08kb. 1 стр.


Дорожня карта проведення ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади зі світової літератури
Розміщення учасників в аудиторіях (аудиторії розприділено відповідно до кількості учнів у класі) 66.99kb. 1 стр.

Програма проведення ІІІ етапу олімпіади Реєстрація учасників олімпіади 28. 01. 2012
Розміщення учасників в аудиторіях (аудиторії розприділено відповідно до кількості учнів у класі) 61.68kb. 1 стр.

Програма проведення ІІІ етапу олімпіади Реєстрація учасників олімпіади 04. 02. 2012
Розміщення учасників в аудиторіях (аудиторії розприділено відповідно до кількості учнів у класі) 65.45kb. 1 стр.

Критерії оцінювання зі світової літератури
Критеріі оцінювання письмових монологічних висловлювань учнів на уроках світової літератури 96.56kb. 1 стр.

Частина Практичний тур. Для виконання практичного завдання створіть на робочому столі папку відповідно до інструкції. В папці створіть файл в одній з офісних програм, згідно до умови завдання. Завдання
Частина Практичний тур. Для виконання практичного завдання створіть на робочому столі папку відповідно до інструкції. В папці створіть файл в одній з офісних програм, згідно до умови завдання 38.77kb. 1 стр.

Пам’ятка з організації, проведення та оцінювання завдань ІІІ етапу олімпіади з іноземних мов І тур Виконання тестових завдань
Кількість тестів – 20. Тести спрямовані на визначення рівня сформованості лексико-граматичної компетенції 30.15kb. 1 стр.