ok.bibl.com.ua Другие Правовые Компьютерные Экономические Астрономические Географические Про туризм Биологические Исторические Медицинские Математические Физические Философские Химические Литературные Бухгалтерские Спортивные Психологичексиедобавить свой файл
страница 1

План – конспект уроку для учнів 8 класу за модулем Баскетбол

Задачі уроку :

1.Удосконалення техніки ведення м’яча правою та лівою рукою.

2. Повторити техніку виконання різновидів передач і ловіння м’яча в русі .

3. Сприяти розвитку фізичних якостей (спритність).

Мета уроку : Прививати прагнення до занять фізичною культурою, закріплення та удосконалення елементів баскетболу, виховувати почуття колективізму, дружби та взаємовиручки

Інвентар:свисток,баскетбольні м’ячі,секундомір

Місце проведення: спортивний зал

Дата проведення:

Тип уроку: комбінований

Хто проводить: Репало С.М.



Зміст програмного матеріалу

Дозу-

вання


Організаційно-методичні вказівки

1

Підготовча частина

8-12хв







Організація класу (шикування,прийом рапорту,привітання,ознайомлення з темою і задачами уроку)

Інструктаж з техніки безпеки під час вивчення баскетболу

Перевірка стану ЧСС у учнів на початку уроку.


1,5хв

Звернути увагу на готовність учнів до уроку,на правильне виконання команд і рапорту.

показ слайдів







Стройові вправи (повороти на місті)

30с


Звернути увагу на чітке виконання команд



Різновиди ходьби:

ходьба на носках, ходьба на п’ятах , ходьба на внутрішній стороні стопи, ходьба на зовнішній стороні стопи.

Комплекс загально-розвиваючих вправ в русі:

1. В.п. – м’яч внизу ; 1 м'яч вперед 2 мяч вверх 3 мяч вперед 4 В.п. 2.В.п. – м’яч вперед 1 мяч вверх 2 мяч за голову 3 мяч вверх 3. В.п. В.п. – м’яч вперед 1 поворот м’яча права долоня зверху,а ліва знизу 2 поворот м’яча ліва долоня зверху а права знизу 4. В.п. – м’яч за голову ; 1- випад правою,поворот тулуба в право ; 2 – лівою поворот тулуба вліво.

5. В.п. – м’яч вверх ; на кожний крок нахил тулуба вперед.

6. В.п. – м’яч вперед 1-махом правої достати носком м’яч ; 2- махом лівої достати носком м’яч .




10 м 10 м

10 м 10 м

6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів




Слідкувати за правильною поставою м’яч вверх м’яч за голову

м’яч вперед

Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.

У положенні 2 лікті в сторони

Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.

Слідкувати за правильним виконанням вправи.

Під час нахилу ноги у колінному суглобі рівні.

Слідкувати за правильним виконанням вправи

Діти віднесені до спеціальної медичної групи виконують теоретичне завдання





Спеціальні бігові вправи: біг з високим піднімання стегна одночасно зведенням м’яча ; біг з закиданням гомілки назад одночасно з веденням м’яча; біг спиною вперед одночасно з веденням м’яча; приставними кроками правим боком одночасно з веденням м’яча; приставними кроками лівим боком одночасно з веденням м’яча;

2×15м

2×15 м


2×15 м

2×15 м


2×15 м

При виконанні вправ слідкувати правильним виконанням

Приставні кроки виконуються в положенні пів присід



2

Основна частина уроку

28-32хв







1. Удосконалення техніки ведення м’яча правою та лівою рукою :

ведення м’яча правою рукою; ведення м’яча лівою рукою; ведення м’яча поперемінно правою, лівою рукою; ведення м’яча у різному напрямку; ведення м’яча з об веденням.



7 хв

1хв. 1,5 хв.

1 хв. 1,5 хв. 1 хв.

1 хв.


Слідкувати за правильним положенням тіла під час ведення м’яча ,ведення м’яча виконується у різному темпі,коли учні виконують об ведення слідкувати за технікою виконання,звернути увагу на учнів підготовчої групи



2. Повторення техніки виконання різновидів передач і ловіння м’яча : виконання передачі м’яча двома руками від грудей паралельно підлозі і ловіння м’яча; виконання передачі м’яча двома руками від грудей з відскоком від підлоги і ловіння м’яча ; передача м’яча однією рукою від плеча. 3 Естафети з елементами баскетболу

Кожна пере -дача вико –нуєть-ся 2-3 раза


Слід звернути увагу на правильне виконання передач

3

Заключна частина уроку

3-5 хв.







Клас шикується в одну шеренгу. Оцінювання навчальних досягнень. Рефлексія Я дізнався… Я зрозумів … Я навчися… Найбільші труднощі я відчув… Я не вмів,тепер вмію… Вимірювання ЧСС

Домашнє завдання Організаційний вихід з уроку.



30с

1хв.


1,5хв.

30с


30с

30с


«В одну шеренгу – Шикуйсь»

Підсумок уроку,виставлення оцінок .

Вправа на відновлення.

Стан ЧСС в кінці уроку. Скласти комплекс ранкової зарядки з м’ячем . Вихід у колону по одному.



страница 1

скачать файл


Смотрите также:

Тема: Баскетбол
47.86kb. 1 стр.